dimarts, 1 de febrer del 2011

Diari de classe 7: Dinamómetre, Pes i Newton.

Este és el sèptim diari de classe que faig:

Què és un dinamómetre?
Un dinamómetre, és un instrument fet per a mesurar el pes i la força.
De que depèn el pes d'un objecte?
El pes d'un objecte no depèn de l'objecte: Depèn del lloc de l'univers on estiga!
Què és el pes en este cas?
El pes en este cas, és la força que fa un planeta per a atraure un cos.

ALERTA!: 1Kg de Paper = 1Kg de Plom (pesen igual)

Els newtons(N):
Quant és 1N aproximadament? Aproximadament, 1 Newton són vora 100 grams. La força que fem per a sobstindre aproximadament 100 G. a la terra.

1 N, Sería més o menys, una poma.
10 N, Són més o menys, un arxivador.
100 N, Sería per exemple, un cavall.
200 N, Podría ser una maleta gran.

Jo, per exemple, si m'en vaig a Júpiter, el meu pes sería major, mentre que la meua massa sería la mateixa. Tot el contrari que passaría si em fora a la Lluna.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada